Kräääkits..

Nämen va f*n nu får det vara bra med jobbigheter..Nu BÖRJAR jag förstå varför det kan vara bra att inte göra saker i sista minut..Denna jul ska vi ha firandet hemma hos oss..Min far och hans fru kom hit igår från Södra Dalarna (ca 55mil)..Att dem skulle komma visste jag, men att jag och min sambo skulle kräkas ikapp hela natten innan hade jag inte räknat med..Hade ju tänkt städat på morgonen igår..Därför hade jag släppt lite extra många dagar på att städa iom att jag tyckte att det var onödigt att städa, eftersom barnen endå stökar ner så fort..Alltså, jag har inte varit sååå kräksjuk sen barnsben..Tog nog inte mer än ett par timmar efter det att min sambo hade spytt, att jag från helt utan symtom hade spytt och blivit utslagen..Snacka om stygga bakterier..Inte roligt att vakna helt matt och kraftlös och veta att gäster är på väg och att huset ser ut som en återvinningscentral plus att ungarna klättrar på väggarna av understimmulans, sist men inte minst skulle jag fixat julklappar under dagen...Så, summan av detta, hade jag fått gjort saker lite tidigare hade jag åtminstone sluppit haft dåligt samveta av att vara sjuk..Jaja, bara att gilla läget, nu går ju vi ju åtminstonne mot ljusare tider=)

Önskar alla en riktigt God Jul!

Kommentarer
Postat av: Nickan

Hoppas ni fick en bra julafton trots spyor o annat krafs...

2008-12-24 @ 22:11:36
URL: http://acinna.blogg.se/
Postat av: majsan67

men nääe vilken maximal otur ni har. låter nästan soom ni ätit nåt olämlpligt.



hoppas verkligem ni orkade med julen ändå någorlunda.



ha de bääst

2008-12-25 @ 16:03:36
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0